Przejdź do treści

Outsourcing obsługi 
kadrowej i płacowy

Outsourcing obsługi kadrowej i płac oznacza kompleksową obsługę procesów i rozliczeń pracowniczych bez zatrudnienia zespołu kadrowych w Twojej firmie.
Dzięki usługom Neofin nie potrzebujesz oddzielnego działu kadr, by mieć uporządkowane i sprawnie działające kwestie zarządzania wynagrodzeniami, nieobecnościami, badaniami lekarskimi, obowiązkowymi szkoleniami typu BHP, jak też wyposażeniem pracowników. Dbamy o ludzi od chwili ich zatrudnienia, wykorzystując najbardziej nowoczesne rozwiązania IT, polecając jednocześnie system ERP enova365, który usprawnia procesy i rozliczenia pracownicze.

outsourcing kadrowo-płacowy zdalnie z Neofin obrazek
Outsourcing kadrowo-płacowy - oferta

W ofercie outsourcingu – Neofin kadry i płace informatycznie:

ikonka V

Pełna obsługa kadrowo-płacowa

ikonka V

Obsługa płacowa

ikonka V

Kwestie umów cywilno-prawnych

ikonka V

Rozliczenia obcokrajowców

ikonka V

Audyty kadrowo-płacowe

ikonka V

System do elektronicznego obiegu dokumentów

System do wglądu online w dane o zatrudnieniu

ikonka V

Opracowania aktów wewnętrznego prawa

ikonka V

Zestawienia niestandardowe

ikonka V

Analizy BI

ikonka V

Rozliczanie składek PFRON

ikonka V

Sprawozdania GUS

ikonka V

Deklaracje roczne PIT

ikonka V

Reprezentacja podczas kontroli urzędowych

ikonka V

PPK

ikonka V

Doradztwo dot. prawa pracy

zespoły księgowych Neofin informatycznie
Doświadczenie zespołu Neofin

Outsourcing rozliczeń kadrowych – zdalne usługi świadczone przez doświadczone kadrowe

Zapewniamy outsourcing płacowy i obsługi kadrowej, czyli kompleksową obsługę kwestii administracji kadr oraz rozliczenia kadr w firmach różnej wielkości, w tym z oddziałami rozlokowanymi w odległych miejscach. Dzięki outsourcingowi zyskujesz dział kadr bez obciążania swojej firmy kolejnymi etatami. Z usługami Neofin dokumentacja kadrowa i płacowa jest zawsze zgodna z obowiązującymi przepisami.

Sprawne działanie w całej Polsce (w tym Wrocław, Warszawa, Gdańsk, Gdynia) zawdzięczamy przede wszystkim kadrowym, które pracują biegle w systemie enova365. Stale dbamy, by narzędzia informatyczne, z których korzystamy, spełniały kryteria bezpieczeństwa danych. Zdalne prowadzenie procesów pracowniczych realizujemy od wielu lat, dzięki czemu jesteśmy przygotowani i efektywnie funkcjonujemy np. w sytuacji kwarantanny, czy izolacji.

e-dokumenty

Cyfryzacja dokumentacji kadrowej

Jak wprowadzić w firmie teczki pracownicze w wersji elektronicznej? Nasz outsourcing płacowy i obsługi kadr obejmuje również wprowadzanie i prowadzenie e-teczek osobowych, ich bezpieczne przechowywanie, dogodny dostęp oraz aktualizację danych. 
O e-teczkach pracowniczych i obsłudze kadr z enova365 piszemy więcej na blogu.

Zadbamy również o wszelkie aspekty związane z PPK – Pracowniczymi Planami Kapitałowymi. Przeczytaj nasz artykuł o PPK i rozwiązaniu enova365, które usprawnia komunikację i obieg dokumentów pracowniczych.

Co więcej, w naszej pracy dla Klientów – w sprawnej obsłudze systemu ERP – na bieżąco wspierani jesteśmy przez zespół Autoryzowanego Partnera enova365 – firmę XLE. Również część naszych Klientów decyduje się na wdrożenie tego oprogramowania w swoich przedsiębiorstwach.

Sprawdź, dlaczego warto zainwestować w system enova365.

informatyczna obsługa dokumentacji kadrowej - outsourcing obrazek
outsourcing jako kompleksowa zdalna obsługa kadrowo-płacowa  obrazek
Kompleksowa obsługa płac

Jak jeszcze możemy pomóc w obszarze kadr i płac?

Czy kontakt z urzędami zwiększa Twoją satysfakcję z biznesu? I tutaj odciążamy przedsiębiorców – ograniczymy do minimum Twoje zaangażowanie w kontakty z urzędami skarbowymi i ZUS.

A może działania Twojej firmy obejmują wprowadzanie innowacji, wytworzenie wartości niematerialnych i prawnych, zarabiasz na własnych programach komputerowych? Do profesjonalnych rozliczeń możesz zatrudnić eksperta – nas! Wyróżniamy się fachową wiedzą i doświadczeniem w outsourcingu obsługi kadrowej i płacowym firm z branży IT, w tym w rozliczeniach umów o pracę i cywilno-prawnych również w zakresie honorarium z tytułu praw autorskich. 

Sprawdź doświadczenie biura rachunkowego Neofin w obsłudze kadrowej, płacowej i księgowości z enova365 dla branży IT.

Samoobsługa pracownicza

Zdalna obsługa wniosków pracowniczych z enova365

W czasach, gdy mamy możliwości pracy zdalnej, osoby zarządzające chcą mieć też zdalny dostęp do informacji o pracownikach i zatwierdzać np. wnioski o urlop z dowolnego miejsca przy pomocy aplikacji w telefonie. Z drugiej strony, pracownicy nie chcą też przyjeżdżać do biura lub na pocztę, by złożyć papierowy wniosek o urlop.

Rozwiązaniem, które też stosujemy w naszym biurze rachunkowym, jest zakup licencji enova365 na tzw. Pulpity Pracownika i Pulpity Kierownika, które pozwalają na „samoobsługę pracownika” oraz zdalne działania kierownika zespołu.

Oferujemy opcję współpracy z wykorzystaniem Pulpitów do Samoobsługi pracownika – spytaj o ofertę – napisz na adres: bok@neofin.pl

Przeczytaj ulotkę od producenta oprogramowania i dowiedz się, jak można usprawnić obsługę kadr z ERP enova365.

zdalna obsługa pracownicza z enova365 Neofin foto stockowe telefon komputer
ikonka V

Dane elektronicznie

W jakim programie zamieszczasz dane kadrowe? Innym niż enova365? Możemy je przenieść do enova365 – migrujemy wszystkie dane m.in. z systemów: Sage Symfonia, Comarch Optima. Przeprowadzamy migracje i integracje sprawnie, a przy tym bezpiecznie – dzięki wsparciu ekspertów od wdrożeń systemów informatycznych – XLE Sp. z o. o.

Chcesz zmienić oprogramowanie w Twojej firmie? Zgłoś do nas swoje potrzeby, dopasujemy system z odpowiednimi modułami, byś mógł zarządzać procesami biznesowymi w sposób jak najbardziej efektywny.

Wiadomo jak istotne jest bezpieczeństwo danych. Realizując nasze usługi,  służymy zabezpieczonymi elektronicznymi narzędziami, dzięki którym obieg dokumentów odbywa się bez namnażających się wydruków, bez przenoszenia papierów po biurkach i szafach, bez ryzyka ich zniszczenia lub zagubienia. Ponadto zdalny kontakt z naszym biurem oraz dostęp online do dokumentacji poprzez pulpit kierownika w enova365, zapewnia możliwość kontroli obszarów kadrowych, pełną kontrolę zarządczą, w każdej chwili, gdziekolwiek się znajdujesz i w czasie, który Tobie odpowiada.

ikonka V

e-teczki

Jesteś na bieżąco? Chcesz przenieść dane z papierowej teczki akt osobowych do elektronicznej wersji, ale jest to dla Ciebie wyzwaniem i odkładasz temat na później?

Mamy doświadczenie w bezpiecznym przenoszeniu danych i sprawnie poprowadzimy Twoje e-teczki w ramach obsługi kadr z enova365. Nie wahaj się dłużej. Dzięki e-dokumentacji pracowniczej:

  • obniżasz koszty związane z przetrzymywaniem, tradycyjną archiwizacją dokumentacji
  • usprawnisz przepływ informacji, usprawnisz komunikację pracowników z działem kadr
  • zapewnisz bezpieczeństwo danych osobowych – zgodnie z RODO
  • zyskasz stały dostęp do danych obecnych i byłych pracowników, które będą usystematyzowane, zebrane w jednym miejscu.

Pracujemy na oprogramowaniu enova365 – to kompletne rozwiązanie dla obszaru kadrowo-płacowego. Jednym kliknięciem docierasz do dokumentacji pracowniczej, możesz w łatwy sposób na bieżąco nadzorować procesy kadrowe.

ikonka V

Obsługa PPK

W ramach naszych usług oferujemy obsługę Pracowniczych Planów Kapitałowych, w tym pomoc w wyborze instytucji finansowej zarządzającej PPK, wsparcie w przygotowaniu informacji o PPK dla pracowników oraz sporządzanie zestawień przelewów z tytułu zobowiązań PPK. Co miesiąc wykonamy dla Twojej firmy:

  • nadzór nad aktualizacją zgłoszeń i rezygnacji z PPK
  • wyliczenie składek PPK
  • złożenie deklaracji do wybranej instytucji.

Czy już wiesz wszystko na temat PPK? Tu znajdziesz więcej informacji, ale pamiętaj – nie tylko zlikwidujemy stosy papieru na biurkach, ale odciążymy też Twoją głowę. Jesteśmy dla Ciebie na bieżąco!

ikonka V

Domagaj się właściwego rozstrzygnięcia sprawy w ZUS

Może doświadczyłeś już zmagań z niekorzystną decyzją Zakładu Ubezpieczeń Społecznych? Czujesz się pokrzywdzony? Pomyślałeś o wsparciu profesjonalisty?

Jeśli nie zgadzasz się z decyzją wydaną przez ZUS, pomożemy Ci przejść proces odwoławczy. Pracują dla nas specjaliści, którzy potrafią znaleźć właściwą ścieżkę w tym labiryncie.

  • przeanalizujemy i zweryfikujemy Twoje rozliczenia (naliczone świadczenia z ubezpieczeń społecznych – zasiłki chorobowe, zasiłki opiekuńcze, zasiłki macierzyńskie),
  • sporządzimy odpowiednie pisma, wnioski
  • będziemy Twoim reprezentantem w trakcie kontroli ZUS
  • będziemy Twoim reprezentantem przed sądami

Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz wygrać!

Ile kosztuje obsługa płac i kadry z enova365 przez biuro rachunkowe Neofin?

Nasze usługi dzielimy na:

  • usługi podstawowe
  • usługi dodatkowe

Usługi podstawowe z zakresu obsługi płac i kadry z enova:

  • sporządzanie listy płac w ramach umów o pracę oraz z umów cywilnoprawnych lub innych tytułów uzgodnionych ze Zleceniodawcą, 
  • ewidencjonowanie zdarzeń i weryfikacja dokumentów przechowywanych w aktach osobowych,  
  • prowadzenie i przechowywanie akt osobowych,  
  • zbieranie i przechowywanie ewidencji związanych z czasem pracy, urlopami wypoczynkowymi i ewidencjonowaniem nieobecności pracowników, 
  • przygotowywanie umów cywilnoprawnych w oparciu o dane otrzymywane od Zleceniodawcy, 
  • przygotowywanie dokumentacji i rozliczeń dla ZUS, urzędu skarbowego, 
  • przygotowywanie systemowych dokumentów i zaświadczeń dla pracowników związanych z ich zatrudnieniem lub wynagrodzeniem, 
  • doradztwo podatkowe oraz z zakresu ubezpieczeń społecznych dotyczące zatrudnienia u Zleceniodawcy, 
  • sporządzanie i wysyłanie deklaracji PIT-4R, PIT-8AR, PIT-11, 
  • reprezentowanie Zleceniodawcy przed ZUS, US, PIP, UP, 
  • sporządzanie i wysyłanie okresowych deklaracji rozliczeniowych i zgłoszeniowych ZUS, 
  • informowanie Zleceniodawcy o wysokości wszelkich zobowiązań związanych z wynagrodzeniami pracowników za dany miesiąc, 
  • aktualizowanie obowiązkowych danych w urzędzie skarbowym oraz w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych, 
  • przygotowywanie dokumentacji i rozliczeń dla PFRON, 
  • kalkulacje, rozliczenia i monitoring ZFŚS, 
  • prowadzenie e-teczek pracowniczych

Cennik usług podstawowych UoP – dotyczący obsługi pracowników z umowami o pracę – kwoty netto w PLN

Liczba pracownikówObsługa kadrowo-płacowaObsługa płacowaNadzór płacPIT-11 roczny
do 5090,0070,0015,00od 50,00
51 – 25080,0055,0014,00od 45,00
251 – 100075,0050,0013,00od 40,00
powyżej 1000indywidualnieindywidualnieindywidualnieindywidualnie

Cennik usług podstawowych UCP dotyczący obsługi pracowników z umowami cywilno-prawnymi – kwoty netto w PLN

Liczba pracownikówObsługa kadrowo-płacowaObsługa płacowaNadzór płac
do 5060,0050,0015,00
51 – 25055,0045,0014,00
251 – 100050,0040,0013,00
powyżej 1000indywidualnieindywidualnieindywidualnie

Usługi kadrowo-płacowe rozliczane stawką godzinową lub w ryczałcie:

  • sporządzanie dokumentacji pracowników w celu ustalenia kapitału początkowego (Rp-7),  
  • przygotowywanie dokumentacji i rozliczeń dla SODiR, 
  • roczne rozliczanie pracowników w zakresie obowiązującym zakład pracy, 
  • kalkulacje, rozliczenia i monitoring wpłat ZFŚS, 
  • sporządzanie dokumentów dotyczących nawiązywania i rozwiązywania stosunku pracy, 
  • obsługa i przygotowywanie materiałów na potrzeby kontroli podatkowych i ZUS, 
  • sprawozdawczość GUS w zakresie danych kadrowo-płacowych, 
  • korekty deklaracji PIT lub ZUS z winy Zleceniodawcy, 
  • korekty naliczonych list płac z winy Zleceniodawcy, 
  • korekty deklaracji PIT lub ZUS za okres, w których nie świadczyliśmy usługi, 
  • zgłaszanie zmian danych zleceniodawcy do ZUS, 
  • przygotowywanie dokumentacji zasiłkowej do ZUS, 
  • przygotowanie zaświadczeń dla pracowników na drukach banków,  
  • obsługa PPK, 
  • weryfikacja dokumentacji zastanej z zakresu KiP

Cennik usług wg stawki godzinowej – kwoty netto PLN

Liczba godzinCena
1 h bez pakietu200,00
Pakiet 10 h1800,00
Pakiet 20 h3200,00
1 h w trybie Ekspres250,00

Usługi dodatkowe w zakresie kadrowo-płacowym:

  • rozliczenie czasu pracy i kalkulacja wynagrodzeń dla podwykonawców,
  • przygotowywanie płatności za wynagrodzenia w systemie bankowym Zleceniodawcy, 
  • pobieranie wyciągów bankowych z systemu bankowego Zleceniodawcy, 
  • cyfryzacja dokumentacji – wprowadzenie akt osobowych do e-teczek pracowniczych.