Przejdź do treści

Wsparcie w obsłudze KSeF

Oferujemy kompleksowe wsparcie w obsłudze Krajowego Systemu e-Faktur. Posiadamy odpowiednie doświadczenie konieczne do pracy na tej platformie teleinformatycznej przygotowanej przez Ministerstwo Finansów. Na jego bazie pomożemy Ci we wdrożeniu systemu w Twojej firmie, w zrozumieniu jego specyfiki oraz w jego bieżącej obsłudze. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.

Czym jest KSeF?

Skrót KSeF brzmi dla Ciebie niepokojąco i czujesz powody do obaw? Niepotrzebnie. Pochodzi on od Krajowego Systemu e-Faktur. To system przygotowany i wdrożony przez Ministerstwo Finansów, którego zadaniem jest zwiększenie kontroli nad obiegiem dokumentacji księgowej. System ten ma ujednolicić proces wystawiania faktur w Polsce oraz zminimalizować ryzyko występowania przestępstw podatkowych. Wszystko po to, aby uszczelnić ten obszar działania naszego państwa i sprawić, że więcej należnych środków będzie wracać do Skarbu Państwa. Właśnie dlatego przedsiębiorcy nie powinny obawiać się momentu, w którym obligatoryjne będzie wdrożenie Krajowego Systemu e-Faktur. Warto jednak odpowiednio się do tego przygotować.

Od kiedy korzystanie z KSeF będzie obowiązkowe?

Ministerstwo Finansów poinformowało, że obowiązkowy Krajowy System e-Faktur wejdzie w życie 1 lutego 2026 r. dla podatników, u których roczny obrót przekracza 200 mln zł oraz od 1 kwietnia 2026 r. dla pozostałych podatników. Można jednak dobrowolnie korzystać z tego systemu. Na taki krok zdecydowało się wielu przedsiębiorców. Wszystko po to, aby być jeszcze lepiej przygotowanym do obsługi platformy w momencie, gdy stanie się ona obowiązkowa. Jako Neofin wspieramy naszych Klientów we wdrożeniu Krajowego Systemu e-Faktur z zachowaniem standardów i zgodności działań z obowiązującymi przepisami prawa.

Jak system ERP wspiera obsługę KSeF?

Jako biuro rachunkowe Neofin oferujemy usługi księgowe oraz kadrowo-płacowe. Na co dzień korzystamy z systemu ERP enova365, który zapewnia obieg dokumentów na linii biuro rachunkowe – Klient. Ponadto nasi Klienci mają opcję stałego dostępu do procesów księgowych, które ich dotyczą.

System enova365 stanowi także cenne wsparcie w obsłudze Krajowego Systemu e-Faktur. Autorzy oprogramowania enova365 dostosowali poszczególne funkcjonalności do wymagań KSeF z uwzględnieniem możliwości jego rozbudowy, czy też kolejnych zmian, które wprowadzane są na bieżąco. Nasze zespoły księgowych są na bieżąco z informacjami podawanymi przez Ministerstwo Finansów i weryfikujemy zgodność z nimi systemu enova365. Trzymamy rękę na pulsie, dzięki czemu nie musisz się o nic martwić. Nauczymy Cię obsługi platformy Krajowego Systemu e-Faktur oraz zoptymalizujemy Twoje korzyści związane z wykorzystywaniem systemu ERP enova365 w tym zakresie. Na co dzień współpracujemy z naszym partnerem firmą XLE, która na bieżąco zapewnia nam wsparcie serwisowe systemu enova.

Co już możesz robić w enova365 w kontekście KSeF?

Już teraz enova365 umożliwia wykonywanie wielu podstawowych czynności w integracji z Krajowym Systemem e-Faktur. Przede wszystkim z powodzeniem możesz generować automatycznie e-faktury i przesyłać je do KSeF. Na tej samej zasadzie możesz odbierać informacje zwrotne na temat statusu wysłanych dokumentów księgowych. Oprogramowanie enova365 posiada rozbudowane mechanizmy dotyczące walidacji i weryfikacji danych na fakturze, co redukuje ryzyko występowania ewentualnych błędów w dokumentach. W ramach enova365 możesz wysyłać nie tylko e-faktury, ale również załączniki.

Jakie korzyści da Ci współpraca z Neofin?

Biuro rachunkowe Neofin z powodzeniem świadczy usługi księgowe dla podmiotów z różnych branż oraz o różnej skali działalności w trybie zdalnym od lat. Posiadamy doświadczenie w obsłudze systemu enova365, który umożliwia integrację z systemem ministerialnym KSeF. Zadbamy o realne korzyści dla Twojej firmy. Razem z nami nauczysz się obsługi KSeF oraz zadbasz o rzetelne wdrożenie platformy w przedsiębiorstwie. Dzięki temu zaoszczędzisz cenny czas, pieniądze i nerwy, a Twoja księgowość będzie prowadzona zgodnie z prawem i z zachowaniem najwyższych standardów.

Obsługa księgowości z wykorzystaniem innowacyjnych narzędzi polecana przez przedsiębiorców

Od początku działalności naszego biura rachunkowego Neofin stawiamy na innowacyjne narzędzia informatyczne. Korzystamy głównie z systemu ERP enova365. Ułatwia on komunikację z klientami i automatyzuje wiele rutynowych czynności. Dzięki temu jesteśmy w stanie jeszcze dokładniej świadczyć nasze usługi oraz lepiej zadbać o potrzeby przedsiębiorców.

System enova365 wykorzystujemy do elektronicznego obiegu dokumentów oraz rozliczeń. Docelowo posiada on dwa podstawowe moduły: enova Księgowość i enova Kadry. Skonfigurujemy je tak, aby profesjonalnie obsłużyć Twoją firmę, a Ty zyskasz kontrolę nad prowadzonymi rozliczeniami i dostęp do zaawansowanych statystyk i analiz. Dzięki nim podejmiesz właściwe decyzje biznesowe. Model współpracy z naszym biurem oparty o oprogramowanie enova365 rekomendowany jest przez naszych dotychczasowych klientów.

Indywidualne podejście do każdego Klienta

Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z naszym ekspertem. Zbadamy Twoje potrzeby, zapoznamy się z Twoją sytuacją biznesową i na tej podstawie przygotujemy indywidualny plan współpracy. Nasze usługi księgowe są szyte na miarę i obejmują m.in. obsługę Krajowego Systemu e-Faktur. Więcej informacji uzyskasz w kontakcie z naszym przedstawicielem. Usługi świadczymy na terenie całego kraju.

grafika www xle główna