Spis treści
- Jak wspieramy komunikację z Klientami biura Neofin?
- Czym jest Pulpit Klienta Biura Rachunkowego w enova365?
- Jakie funkcjonalności posiada Pulpit Klienta Biura Rachunkowego?
- Kluczowe korzyści wdrożenia platformy z punktu widzenia Klienta biura rachunkowego
- Kluczowe korzyści wdrożenia platformy z punktu widzenia biura rachunkowego
Szukasz rozwiązań, które wspierają proces komunikacji i współpracy pomiędzy biurem rachunkowym a Klientami? Bez dwóch zdań dobrym wyborem jest system ERP enova365 wraz z jego wybranymi funkcjonalnościami. W tym artykule weźmiemy pod lupę Pulpit Klienta w enova365 oraz sprawdzimy, jakie daje on korzyści przedsiębiorcom współpracującym z naszym biurem rachunkowym Neofin.
Jak wspieramy komunikację z Klientami biura Neofin?
Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że dobra komunikacja to klucz do utrzymania należytych relacji z Klientami naszego biura rachunkowego oraz najwyższych standardów świadczonych przez Neofin usług. Właśnie dlatego na co dzień posiłkujemy się nowoczesnymi technologiami, które umożliwiają m.in. zdalne przesyłanie dokumentów oraz wiadomości. Wpływa to korzystnie na wygodę obu stron oraz ułatwia prawidłowe i rzetelne prowadzenie księgowości. Na co dzień korzystamy z systemu ERP enova365, a nasi Klienci mają opcję dostępu do Pulpitu Klienta Biura Rachunkowego oraz jego funkcjonalności. Dowiedz się, na czym to polega.
Czym jest Pulpit Klienta Biura Rachunkowego w enova365?
W dużym skrócie jest to platforma elektroniczna, która umożliwia komunikację pomiędzy biurem rachunkowym a klientem. Komunikacja odbywa się w czasie rzeczywistym i obejmuje m.in. przesyłanie dokumentów. Użytkownikiem Pulpitu Klienta Biura Rachunkowego zostaje przedsiębiorca lub przedstawiciel firmy, która ma podpisaną umowę z naszym biurem rachunkowym. Dostęp do Pulpitu możliwy jest za pośrednictwem przeglądarki internetowej po zalogowaniu się z wykorzystaniem danych uwierzytelniających.
Jakie funkcjonalności posiada Pulpit Klienta Biura Rachunkowego?
Twórcy programu enova365 stale pracują nad udoskonalaniem swojego rozwiązania. Już teraz Pulpit Klienta Biura Rachunkowego posiada wiele kluczowych funkcjonalności, które usprawniają pracę zarówno przedsiębiorcy, jak i księgowym. Po zalogowaniu się do Pulpitu Klient biura rachunkowego może m.in.:
- wystawiać faktury własne w ramach tzw. samofakturowania w złotówkach lub walucie obcej (trafiają one od razu do bazy Klienta w Neofin);
- sprawdzać kontrahentów na białej liście bazy Ministerstwa Finansów oraz pobierać dane na ich temat z serwisu GUS;
- oznaczać kartoteki towarowe kodami GTU, które są niezbędne w procesie przygotowania przez biuro rachunkowe Jednolitego Pliku Kontrolnego VAT;
- pobierać pliki z przelewami gotowymi do realizacji w banku;
- przesyłać dokumenty do biura rachunkowego w postaci zbiorczej (paczka plików JPG, PDF itp.) lub pojedynczo;
- wysyłać faktury sprzedaży do Krajowego Systemu e-Faktur;
- pobierać dokumenty z Krajowego Systemu e-Faktur;
- monitorować zestawienia przygotowywane i publikowane przez specjalistów biura rachunkowego;
- monitorować i samodzielnie drukować rejestry i ewidencje dostępne w programie (np.: rejestr VAT, KPiR czy inwentarz);
- sprawdzać aktualne kwoty podatków i wyliczenia składek do zapłaty.
W dalszej części artykułu przedstawiamy kluczowe korzyści związane z tymi funkcjonalnościami, zarówno z punktu widzenia przedsiębiorcy, jak i specjalisty biura rachunkowego.
Kluczowe korzyści wdrożenia platformy z punktu widzenia Klienta biura rachunkowego
Co zyskujesz jako użytkownik Pulpitu Klienta Biura Rachunkowego? Przede wszystkim masz stały dostęp do informacji związanych z rozliczaniem Twojej działalności gospodarczej. Ponadto szybko i sprawnie możesz przesyłać dokumenty, wystawiać faktury czy też pobierać i drukować dokumenty przekazywane przez biuro rachunkowe. Jednocześnie twórcy enova365 zadbali o pełne bezpieczeństwo Twoich danych, co dodatkowo korzystnie wpływa na komfort korzystania z Pulpitu Klienta Biura Rachunkowego.
Kluczowe korzyści wdrożenia platformy z punktu widzenia biura rachunkowego
Co zyskują nasi specjaliści, gdy korzystasz z platformy? Przede wszystkim skraca się czas wprowadzania dokumentów do systemu. Dzięki temu jeszcze szybciej możemy realizować dla Ciebie nasze usługi, Oczywiście z zachowaniem najwyższych standardów jakości. Kontakt pomiędzy ekspertem Neofin a Tobą jest prosty i szybki. Dokumenty przechowywane są w formie elektronicznej, co korzystnie wpływa na redukcję potrzeby drukowania dokumentów papierowych i pozwala nam jeszcze lepiej zarządzać posiadanymi zasobami. Księgowi z biura rachunkowego Neofin wyróżniają się eksperckim poziomem znajomości enova365, dzięki czemu mogą być wsparciem technicznym pierwszego stopnia dla Klientów. Ponadto na bieżąco korzystamy z opieki Autoryzowanego Partnera enova365 - firmy XLE.
Zależy Ci na nowoczesnej i fachowej księgowości? Zachęcamy do kontaktu z naszym ekspertem. Przygotujemy dla Ciebie dedykowaną ofertę współpracy i zadbamy o Twoje potrzeby z zachowaniem najwyższych standardów profesjonalizmu i zgodności z przepisami prawa. Tak działa Neofin w ramach outsourcingu księgowości i obsługi kadrowo-płacowej.