Przejdź do treści

Onboarding nowego Klienta biura rachunkowego Neofin – jak wygląda proces przyjęcia do obsługi z enova365? 

Ustalenie potrzeb Klienta

Ustalenie potrzeb odbywa się na etapie ofertowania. Przedsiębiorca wypełnia elektroniczny formularz przedofertowy, na podstawie którego przygotowujemy wycenę zgodnie z zadaniami wskazanymi w formularzu. Oczywiście, jeśli jest potrzebne wsparcie na etapie wypełniania formularza – nasz konsultant zawsze pomoże i wspólnie dochodzimy do wyceny, która finalnie zostaje odzwierciedlona w ofercie.  

wycena usług biura rachunkowego
umowa z biurem rachunkowym

Przyjęcie oferty

Przed podpisaniem umowy Klient zapoznaje się z ogólnymi warunkami współpracy z biurem rachunkowym Neofin, wzajemnymi obowiązkami określonymi w Regulaminie, a szczegóły doprecyzowujemy w treści umowy. 

W celu sprawnego przejścia od podpisania umowy do obsługi księgowości oraz kadr i płac przez Neofin, przygotowujemy zespół do obsługi już na etapie ustalania warunków umowy. Na tym etapie dbamy, by zakres umowy i poszczególne czynności realizowane w ramach współpracy oraz organizacja pracy były dokładnie określone wspólnie z Klientem i następnie przełożone do systemu enova365 do rejestracji pracy zgodnie z ustaleniami, dzięki czemu Klient ma pewność, że praca na jego rzecz jest rozliczana zgodnie z umową.  

Podpisanie umowy

Podpisanie umowy następuje zdalnie – w platformie do podpisów elektronicznych. Zakres umowy rejestrujemy w systemie, a Klient otrzymuje zestaw informacji – kontaktowych, rozliczeniowych oraz o kolejnych krokach w onboardingu. 

Poznajmy się bliżej! Mimo że nasza współpraca przebiega zdalnie, za pracą stoją konkretni pracownicy i na początku współpracy zależy nam na tym, by wszystkie zaangażowane osoby poznały się w celu dogłębnego wzajemnego porozumienia i możliwie najlepszej współpracy. 

Księgowość / kadry płace na systemie Klienta

Gdy Klient jest właścicielem enova365 w zakresie, który umożliwia pracę naszych pracowników w tym systemie, uzyskujemy dostępy dla naszych wybranych księgowych i kadrowych. Wówczas następuje dokładne zapoznanie się z ewentualnymi indywidualnymi ustawieniami u Klienta. W przypadku dostrzeżenia jakiegokolwiek elementu, który można poprawić, zoptymalizować dla lepszego funkcjonowania – Klient może liczyć na ekspercką pomoc z naszej strony! Jeśli obsługą zajmuje się nasz partner XLE, zgłoszenie problemu i jego rozwiązanie nie stanowi żadnego problemu! 

Outsourcing księgowości i kadrowo-płacowy w systemie Neofin

W przypadku gdy Klient nie posiada odpowiednich modułów enova 365, zakładana jest dla niego baza w systemie biura rachunkowego Neofin (opcja migracji danych z innego oprogramowania). Proces migracji i konfiguracji oprogramowania jest realizowany przez nasz serwis enova365, czyli firmę XLE, dzięki czemu mamy pewność sprawnego przejścia do kolejnego etapu, jakim jest bieżąca obsługa. 

enova365 w biurze rachunkowym
księgowość informatycznie

Bieżące wsparcie Autoryzowanego Partnera enova365

Biuro rachunkowe Neofin od początku istnienia świadczyło usługi w oparciu o oprogramowanie informatyczne różnych producentów we współpracy z opieką techniczną zapewnianą przez ekspertów z XLE. W celu zapewnienia naszym Klientom najwyższych rynkowych standardów obsługi księgowości oraz kadrowo-płacowej oraz na bazie doświadczeń i wiedzy na temat możliwości i funkcjonalności systemu ERP enova365, doszliśmy do wyboru jednego systemu – enova 365. To elastyczne narzędzie, które w połączeniu z bieżącym wsparciem Autoryzowanego Partnera – XLE – gwarantuje nam i naszym Klientom efektywną i bezpieczną pracę. Poniżej kilka słów o korzyściach, które oferuje biuro rachunkowe Neofin z enova365. 

Szybkie rozwiązywanie problemów technicznych

Nawet najlepsza technologia może czasem zawodzić. Ważne jest to, aby nastąpiła szybka reakcja i rozwiązanie problemów technicznych. Dzięki współpracy z Autoryzowanym Partnerem systemu enova365, jesteśmy w stanie zapewnić naszym Klientom efektywne wsparcie w tym zakresie. Serwis XLE dba o to, aby szybko zapoznać się z problemem technicznym, a następnie rozwiązać go z korzyścią dla Klienta. W praktyce oznacza to, że zaoszczędzisz sporo czasu, a cały proces nie wpłynie negatywnie na funkcjonowanie Twojej firmy. 

Tworzenie dodatków programistycznych

Firma XLE jako autoryzowany partner enova365, jest w stanie przygotować nie tylko wdrożenie podstawowych modułów, ale również dedykowanych dodatków programistycznych. Te tworzone są na indywidualne zamówienie Klienta po to, aby oprogramowanie było jeszcze lepiej dopasowane do specyfiki danej działalności gospodarczej. Nasze biuro rachunkowe korzysta z usług oferowanych XLE w zakresie niezbędnym do tego, aby zapewnić naszym Klientom najwyższy standard świadczonych usług oraz szereg przydatnych udogodnień. 

Chcesz wiedzieć więcej? Zachęcamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta w celu zapoznania się ze szczegółami oferty i współpracy. 

Formularz kontaktowy

Zgłoś się do nas, by zyskać efektywną obsługę kadrowo-płacową: