Przejdź do treści

Dlaczego enova365 dla księgowości i kadr?

Korzystamy z systemu enova365 dla obszaru księgowości oraz kadr i płac w celu zapewnienia naszym Klientom sprawnej obsługi, minimalizacji ryzyka błędów, zarządzania dokumentami za pomocą elektronicznego obiegu dokumentów. Współpraca z Klientami z wykorzystaniem jednego, zintegrowanego systemu, stanowi dodatkowe możliwości optymalizacji procesów zarządczych firmy – przy czym Klient używa i płaci jedynie za moduły operacyjne.

Szukasz księgowej lub kadrowej, która potrafi pracować w systemie enova365? Wybierz zespół ekspertów Neofin, zmniejszając koszty i ryzyka prowadzenia własnych działów księgowości i kadr.

Neofin dysponuje niezbędnymi narzędziami oraz doświadczonymi w pracy z enova365 zespołami księgowych i kadrowych. Z nami nie są straszne zwolnienia i urlopy w dziale księgowym i kadrowym, ani praca zdalna. Co więcej, wsparcie w wykorzystaniu wszelkich zalet oprogramowania ERP otrzymujemy na bieżąco od Autoryzowanego Partnera enova365 – XLE Sp. z o.o.

enova365 dla księgowości i kadr zdalnie z różnych urządzeń obrazek
Księgowość i kadry z enova365

Więcej informacji o systemie enova365 i możliwościach współpracy

enova365 jest nowoczesnym systemem planowania i zarządzania zasobami przedsiębiorstwa wykorzystywanym już przez ponad 8,5 tysiąca polskich firm. Znamy ten system ERP doskonale i jesteśmy świadkami wzrostu efektywności zarządzania w firmach, które go wdrożyły, dlatego polecamy enova365 naszym Klientom.

ERP enova365 dla księgowości

Dla naszych Klientów korzystanie z enova365 oznacza szybszy dostęp do danych o dowolnej porze i z dowolnego miejsca, brak potrzeby dostarczania dokumentacji papierowej, a co za tym idzie wygodę i oszczędność czasu. Natomiast dla nas enova365 oznacza wysoką efektywność pracy, wygodną wymianę dokumentów i lepszą komunikację z Klientem. Mamy dostęp do systemu z urządzeń stacjonarnych i mobilnych, a tym samym możliwość zapewnienia usług zarówno z biura, jak i z homeoffice.

Oprogramowanie enova365 ma budowę modułową i każdy z modułów występuje w wariantach funkcjonalnych, które można dobrać do aktualnych potrzeb przedsiębiorstwa i z łatwością rozbudowywać wraz z jego rozwojem.

W licencji platynowej dla każdego operatora systemu można wybrać odpowiedni dla niego język interfejsu programu: polski lub angielski.

Dzięki ścisłej współpracy NEOFIN z firmą wdrożeniową XLE jesteśmy w stanie podjąć się prowadzenia księgowości nawet w przypadkach wymagających daleko idącej indywidualizacji systemu enova365.

enova365 dla księgowości i kadr oraz innych obszarów - zestawienie obszarów obrazek
Modele współpracy

Jakie oferujemy modele współpracy z enova365 dla księgowości i kadr

Dopasujemy model współpracy prowadzenia procesów księgowych do Twoich potrzeb. Możesz rozwijać swój biznes i przechodzić stopniowo na kolejny stopień rozszerzania u siebie systemu enova365.

model 0 – „KLASYCZNE BIURO RACHUNKOWE”

To model przejściowy – wykorzystywany w czasie, gdy wdrażamy u Klientów nowe narzędzie do współpracy w modelach 1 – 3, jak poniżej.

Dostęp do systemu enova365: Klient może nie mieć żadnego systemu kadrowo-płacowego. W biurze rachunkowym NEOFIN mamy i korzystamy z enova365 – bo lubimy ułatwiać sobie pracę.

Sposób przekazywania dokumentów: Klient dostarcza dokumenty w postaci wydruków lub skanów drogą e-mail do biura rachunkowego Neofin. Tutaj następuje rozliczenie dokumentów, przygotowanie raportów, etc. z ustalonym zakresem usług.

Schemat model współpracy z Neofin - przejściowy

Gdy zdecydujesz się na “księgowość informatycznie” – wówczas w tym nowoczesnym ujęciu proponujemy 3 podstawowe modele:


model 1 „MINI”

Dostęp do systemu enova365:

  • Klient ma własną licencję na moduł operacyjny enova365 Faktury Multi umieszczony w chmurze Biura Rachunkowego NEOFIN, dzięki czemu ma możliwość samodzielnego wystawiania faktur w systemie
    lub
  • Klient ma dostęp do Pulpitu Klienta Biura Rachunkowego.

Sposób przekazywania dokumentów:

  • Klient swoje dokumenty przesyła na dedykowany adres e-mail
    lub
  • Klient przekazuje dokumenty za pośrednictwem Pulpitu Klienta Biura Rachunkowego.

Klient może skorzystać z analiz BI na podstawie zlecenia Neofinowi usługi raportowania.

W tym modelu Klient nie ma opcji bezpośredniego podglądu dokumentów w *DMS.

enova365 dla księgowości - schemat współpracy z Neofin - Mini

*DMS to narzędzie, które zapewnia szybki wgląd do dokumentów w systemie, e-obieg dokumentów między pracownikami i działami.

Jeśli chcesz wdrożyć u siebie moduł DMS lub inne moduły enova365 – zapewniamy kompleksowe wsparcie we wdrożeniu ERP, dzięki bliskiej współpracy z Autoryzowanym Partnerem enova365 – XLE Sp. z o.o.


model 2 „HYBRYDA”

Dostęp do systemu enova365: Klient ma własne licencje na moduły operacyjne enova365 w systemie Biura Rachunkowego NEOFIN.

Sposób przekazywania dokumentów: Klient i NEOFIN pracują na wspólnej bazie danych na serwerach NEOFINu. Klient korzysta ze swojego DMS do e-obiegu dokumentów. Gdy dokument zostanie zatwierdzony w DMS, trafia do operatora enova365 w Biurze Rachunkowym NEOFIN, gdzie jest rozliczany.

W tym modelu Klient ma opcję wglądu na bieżąco do ksiąg rachunkowych – przy wykupionej licencji enova365 Podgląd.

enova365 dla księgowości i kadr - schemat współpracy z Neofin - Hybryda

model 3 „POSESOR”

Dostęp do systemu enova365: Klient ma własne licencje na moduły enova365 Kadry Płace oraz enova365 Finanse i Księgowość, jak również na moduły operacyjne. Tutaj Klient jest właścicielem licencji i środowiska IT. W związku z tym pracownik Biura Rachunkowego NEOFIN pracuje bezpośrednio w systemie Klienta przez RDP (Remote Desktop Protocol).

Sposób przekazywania dokumentów: wymiana dokumentacji między Klientem a Biurem Rachunkowym NEOFIN odbywa się przez DMS. Zapewniony jest pełny e-obieg dokumentów w systemie.
W tym modelu Neofin staje się wewnętrznym działem księgowości w systemie Klienta.

enova365 dla księgowości i kadr w modelu współpracy z Neofin - posesor

Jeśli nie masz wdrożonego systemu enova365, a jesteś zainteresowany takim modelem współpracy – zapewnimy wdrożenie tego oprogramowania, z odpowiednim doborem modułów obszarowych.

Możemy również przeprowadzić migrację danych do enova365.

Aktualizacje enova365

Informacje o nowych wersjach enova365

2204.2.2.

Z 13 maja 2022 r., obejmuje zmiany w obszarach: Kadry i Płace, Księgowość, Handel i Magazyn, Produkcja…

2204.1.1.

Z 27 kwietnia 2022 r., obejmuje zmiany w obszarach: kadry i płace oraz księgowość, BI, Sprzedaż i CRM, Handel i Magazyn, Procesy, Projekty i Usługi…

Informacje na temat ostatnich wersji enova365, jak i o funkcjonalnościach systemu oraz jak wdrożyć to oprogramowanie w przedsiębiorstwie, znajdziesz na stronie firmy XLE – Autoryzowanego Partnera enova365.

Formularz kontaktowy

Zgłoś się do nas

    Szybki kontakt

    Biuro Obsługi Klienta