Neofin księgowość i kadry z enova

Program enova365 to unikatowy system ERP

Dlaczego enova 365?

Korzystamy z systemu enova365 w celu zapewnienia naszym Klientom sprawnej obsługi, minimalizacji ryzyka błędów oraz przekazywanych wydruków za pomocą elektronicznego obiegu dokumentów i informacji. Współpraca z Klientami z wykorzystaniem jednego, zintegrowanego systemu, stanowi dodatkowe możliwości optymalizacji procesów zarządczych firmy – przy czym Klient używa i płaci jedynie za moduły operacyjne.

W licencji platynowej dla każdego operatora systemu można wybrać odpowiedni dla niego język interfejsu programu: polski lub angielski.

Bliska współpraca Biura Rachunkowego Neofin z  pozwala na pełne wykorzystanie funkcjonalności systemu enova 365 i polecanie go firmom, które chcą się rozwijać w efektywny i optymalny kosztowo sposób.

Szukasz księgowej, która potrafi pracować na systemie enova365 ? A może lepiej wybrać profesjonalistę, zmniejszając koszty i ryzyka prowadzenia działu księgowości? Nasze biuro rachunkowe ma wszystkie niezbędne narzędzia oraz doskonale przeszkolony i doświadczony w pracy z enova 365 zespół księgowych. Z nami nie straszne zwolnienia i urlopy w dziale księgowym i kadrowym.

 

Więcej informacji o systemie enova i możliwościach współpracy

 enova365 jest nowoczesnym systemem planowania i zarządzania zasobami przedsiębiorstwa (ERP) wykorzystywanym już przez ponad 8,5 tysiąca polskich firm. Znamy go doskonale i jesteśmy świadkami wzrostu efektywności zarządzania i zadowolenia z codziennej pracy w firmach, które go wdrożyły, dlatego polecamy enova 365 naszym Klientom.

Księgowość z enova

Dla naszych klientów korzystanie z enova365 oznacza szybszy dostęp do danych o dowolnej porze i z dowolnego miejsca, brak potrzeby dostarczania nam dokumentacji papierowej, a co za tym idzie wygodę i oszczędność czasu. Natomiast dla nas enova 365 oznacza wysoką efektywność pracy, wygodną wymianę dokumentów i lepszą komunikację z Klientem — m.in. dzięki możliwości dostępu do systemu z urządzeń stacjonarnych i mobilnych (laptop, tablet, smartfon) — a przez to możliwość zapewnienia usług na najwyższym poziomie.

Oprogramowanie enova ma budowę modułową i każdy z modułów występuje w wariantach funkcjonalnych, które można dobrać do aktualnych potrzeb przedsiębiorstwa i z łatwością rozbudowywać wraz z jego rozwojem.

Dzięki ścisłej współpracy NEOFINu z firmą wdrożeniową XLE jesteśmy w stanie podjąć się prowadzenia księgowości nawet w najtrudniejszych przypadkach, wymagających daleko idącej indywidualizacji oprogramowania enova 365.

Modele współpracy z biurem rachunkowym Neofin z enova365

Dopasujemy model współpracy prowadzenia procesów księgowych do Twoich potrzeb. Możesz rozwijać swój biznes i przechodzić stopniowo na kolejny stopień rozszerzania u siebie systemu enova365.

model 0 – „KLASYCZNE BIURO RACHUNKOWE”

Dostęp do systemu enova365: Klient może nie mieć żadnego systemu informatycznego. W biurze rachunkowym NEOFIN mamy i korzystamy – bo lubimy ułatwiać sobie pracę.

Sposób przekazywania dokumentów: Klient dostarcza dokumenty w postaci wydruków lub skanów drogą e-mail do biura rachunkowego Neofin, które rozlicza dokumenty, przygotowuje raporty, etc. (wszelkie czynności zlecone przez Klienta).

Model współpracy - Klasyczne biuro rachunkowe

Możesz jednak zdecydować się na „księgowość informatycznie” i w takim – bardziej nowoczesnym ujęciu – proponujemy 3 podstawowe modele:

 

 

model 1 „MINI”

Dostęp do systemu enova365: Klient ma własną licencję na moduł operacyjny enova365 Faktury Multi umieszczony w chmurze Biura Rachunkowego NEOFIN, dzięki czemu ma możliwość samodzielnego wystawiania faktur w systemie.

Sposób przekazywania dokumentów: Klient nie ma e-obiegu dokumentów, swoje dokumenty przesyła na dedykowany adres e-mail. Może skorzystać z analiz BI na podstawie zlecenia Neofinowi usługi raportowania.

 

W tym modelu Klient nie ma opcji bezpośredniego podglądu dokumentów w *DMS

Model współpracy - MINI

*DMS to narzędzie, które zapewnia szybki wgląd do dokumentów w systemie, e-obieg dokumentów między pracownikami i działami.

Jeśli chcesz wdrożyć u siebie moduł DMS lub inne moduły enova365 – zapewniamy kompleksowe wsparcie we wdrożeniu ERP, dzięki bliskiej współpracy z Autoryzowanym Partnerem enova365 – XLE Sp. z o.o.

XLE Logo

 

model 2 „HYBRYDA”

Dostęp do systemu enova365: Klient ma własne licencje na moduły operacyjne enova365 w systemie Biura Rachunkowego NEOFIN.

Sposób przekazywania dokumentów: Klient i NEOFIN pracują na wspólnej bazie danych na serwerach NEOFINu. Klient korzysta ze swojego DMS do e-obiegu dokumentów kosztowych. Gdy dokument zostanie zatwierdzony w DMS, trafia do operatora enova365 w Biurze Rachunkowym NEOFIN, gdzie jest rozliczany. Analogicznie dzieje się z innymi dokumentami (handlowymi i magazynowymi), wystawionymi i zatwierdzonymi przez Klienta w enova365.

W tym modelu Klient ma opcję przeglądu ksiąg rachunkowych na bieżąco – przy wykupionej licencji enova365 Podgląd.

Model współpracy - Hybryda

model 3 „POSESOR”

Dostęp do systemu enova365: Klient ma własne licencje na moduły: enova365 Kadry Płace oraz enova365 Finanse i Księgowość, jak również na moduły operacyjne. Klient ma ulokowany system na swoim serwerze. Pracownik Biura Rachunkowego NEOFIN pracuje w systemie Klienta przez RDP (Remote Desktop Protocol).

Sposób przekazywania dokumentów: wymiana dokumentacji między Klientem a Biurem Rachunkowym NEOFIN odbywa się przez DMS. Zapewniony jest pełny e-obieg dokumentóww systemie.
W tym modelu Klient ma opcję przeglądu ksiąg rachunkowych na bieżąco.

Model współpracy - Posesor

 

Jeśli nie masz wdrożonego systemu informatycznego, a jesteś zainteresowany takim modelem współpracy – zapewnimy wdrożenie systemu dopasowanego do Twoich potrzeb, z wybranymi modułami enova365.

Mamy również doświadczenie w migracjach danych.

Informatycznie wspiera nas nasza braterska firma wdrożeniowa XLE .

 

XLE Logo

 

Aktualizacje enova365

Nowa wersja systemu enova 2001.0.0

Nowa wersja enova365 o numerze 2001.0.0, opublikowana 09 stycznia 2020, obejmuje zmiany w przepisach w obszarach księgowości i kadrowo-płacowym – nowe formularze, wydruki oraz nowość - możliwość weryfikacji rachunków bankowych w Białej liście za pośrednictwem „pliku...

Nowa wersja systemu enova 1912.0.0

Ostatnia w tym roku aktualizacja enova365 – wersja 1912.0.0 zawiera m.in. nowe formularze, wydruki oraz schematy deklaracji VAT (Moduł Finanse i księgowość) oraz zmiany zgodnie z przepisami od 2020 r. dot. podatku PIT (Moduł Kadry i płace). W przypadku pytań,...

Nowa wersja systemu enova 1910.0.0

Czyli między innymi doskonalone moduły – BI, CRM, Handel i magazyn, czy też istotne dostosowania do zmieniających się przepisów (dot. mechanizmu podzielonej płatności, PPK, ) w module Finanse i Księgowość oraz Kadry Płace i HR...

Nowa wersja systemu enova365 19.08.0.0

A w niej m.in. nowa funkcjonalności: w Module BI - Panel BI, w Module Kadry i Płace – dopasowanie do zmian w przepisach, w tym: zmiany w skali podatkowej, aktualizacja wskaźników w związku ze zmianą w minimalnym wynagrodzeniu młodocianych, w Module Kasa – weryfikacja...

Nowa wersja systemu enova365 1907.0.1

W związku z wprowadzoną przez Ministerstwo Finansów zmianą certyfikatu klucza publicznego do środowiska produkcyjnego JPK, przygotowana została nowa wersja programu enova365, która zawiera nowy certyfikat pozwalający na realizację wysyłki pliku JPK od 23.08.2019 r....

Nowa wersja systemu enova365 1907.0.0

Nowa wersja enova365 o numerze 1907.0.0 już dostępna! Uwielbiamy szybką reakcję, a enova365 tak działa i w tej najnowszej wersji uwzględniono zmiany w prawie pracy w zakresie zwolnienia z PIT osób do 26 roku życia...

Masz pytania, wątpliwości?

Zapraszamy do kontaktu

XLE systemy informatyczne

Szukasz nowoczesnego rozwiązania do efektywnego zarządzania procesami biznesowymi w Twojej firmie? Skorzystaj z oferty naszej braterskiej firmy XLE sp. z o.o. – specjalistów we wdrażaniu systemów ERP.