Przejdź do treści

Zatrudniamy Księgowe i Kadrowe

Szukasz pracy w biurze rachunkowym, które działa w nowoczesny sposób, oferując pracownikom i klientom efektywne metody współpracy?

zatrudniamy księgowe i kadrowe w biurze rachunkowym Neofin obrazek

Kogo szukamy

Chcesz?
  • pracować w nowoczesnym biurze rachunkowym z doświadczonym zespołem,
  • oszczędzać czas, papier, tonery zarówno na swoim stanowisku pracy, jak i u Klientów – poprzez stosowanie systemów informatycznych,
  • w pełni wykorzystać swoją energię, potencjał.

Jeśli do tego masz otwartą głowę i odpowiednie umiejętności – zapraszamy!

Jak wygląda praca w księgowości i kadrach w biurze rachunkowym Neofin?

Pierwsze tygodnie pracy to czas na poznanie wszystkich procedur, narzędzi – w tym oprogramowania enova365 i procesów związanych z poszczególnymi Klientami.

Każdy zespół prowadzony jest przez liderkę, która jest wsparciem w codziennej pracy podległych pracowników i koordynuje pracę zespołu.

Mamy ustalone procesy i zestaw narzędzi, ale wciąż szukamy jak najbardziej efektywnych rozwiązań.

Zapewniamy szkolenia, jak też korzystamy z oprogramowania enova365, które jest aktualizowane tak często, jak jest to niezbędne przy zmianach regulacji prawnych i gwarantuje poprawne przeprowadzanie operacji. 

W stosowanych przez nas informatycznych rozwiązaniach księgowych i kadrowych – z wykorzystaniem ERP enova365 – wspiera nas na bieżąco ekspert od wdrożeń systemów ERP, nasza siostrzano-braterska firma XLE Sp. z o. o. Zapewnia nam to stałą asystę merytoryczno-techniczną, szkolenia dla naszych Pracowników i pewność, że rozwijamy się w dobrym kierunku.

Sprawdź aktualne rekrutacje w biurze rachunkowym Neofin

    Wymagania podstawowe

    • minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku księgowej,
    • znajomość przepisów podatkowych i ustawy o rachunkowości,
    • znajomość procesów finansowo-księgowych oraz sprawozdawczych,
    • wiedza z zakresu podatku VAT i CIT, sporządzania deklaracji podatkowych do US,
    • – znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel).

    Mile widziane

    • znajomość systemów informatycznych typu: enova365, ERP Optima, Sage Symfonia ERP,
    • samodzielność w wykonywaniu zadań i rozwiązywaniu problemów,
    • umiejętność pracy w zespole, wysokie zdolności komunikacyjne,
    • komunikatywny język angielski w mowie i piśmie.

    Obowiązki

    • kwalifikacja podatkowa kosztów i przychodów,
    • uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej,
    • sprawdzanie poprawności formalnej, rachunkowej i podatkowej -przygotowanych deklaracji i sprawozdań,
    • potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami,
    • sporządzanie raportów finansowych.

    Oferujemy

    • stabilność zatrudnienia (po okresie próbnym umowa na czas nieokreślony),
    • nowoczesne narzędzia pracy (z sukcesem wdrożyliśmy politykę „paperless”),
    • skanalizowaną formę kontaktu z klientem biura (pomimo, że jesteśmy biurem księgowym, nie ma dzwoniących telefonów na biurkach),
    • otwartą atmosferę pracy,
    • elastyczny czas pracy,
    • specjalistyczne szkolenia,
    • dogodna lokalizacja biura niedaleko SKM Wzgórze Św. Maksymiliana w Gdyni,
    • darmowy parking,
    • możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia.
    Aplikuj już teraz

    Wymagania podstawowe

    • doświadczenie na podobnym stanowisku,
    • znajomość prawa pracy, przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych oraz prawa podatkowego z zakresu PIT,
    • znajomość pakietu MS Office, w tym Excel na poziomie zaawansowanym,
    • dokładność, sumienność, samodzielność,
    • umiejętność pracy w zespole i współpracy z klientem.

    Mile widziane

    • programów enova365, Sage Kadry i Płace, Comarch Optima Kadry i Płace, Płatnik,
    • zasad zatrudniania obcokrajowców,
    • przepisów dotyczących praw twórczych,
    • języka angielskiego,
    • SQL.

    Obowiązki

    • obsługa kadrowo-płacowa Klientów naszego biura,
    • sporządzanie list płac,
    • sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS,
    • sporządzanie deklaracji podatkowych związanych z wypłatą wynagrodzeń,
    • sporządzanie deklaracji podatkowych związanych z wypłatą wynagrodzeń,
    • prowadzenie akt osobowych,
    • przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem i zwolnieniem pracowników,
    • przygotowywanie dokumentów związanych ze zmianami w trakcie zatrudnienia,
    • rozliczanie umów cywilnoprawnych,
    • tworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby Klientów.

    Oferujemy

    • stabilność zatrudnienia,
    • zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie,
    • przyjazną i otwartą atmosferę pracy,
    • specjalistyczne szkolenia,
    • możliwość pracy zdalnej po okresie próbnym.
    Aplikuj już teraz

    Wymagania podstawowe

    • minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku księgowej,
    • znajomość przepisów podatkowych i ustawy o rachunkowości,
    • znajomość procesów finansowo-księgowych oraz sprawozdawczych,
    • wiedza z zakresu podatku VAT i CIT, sporządzania deklaracji podatkowych do US,
    • znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),
    • otwartość na zmiany i na niestandardowe podejście do wykonywanego zawodu.

    Mile widziane

    • znajomość systemów informatycznych typu: enova365, ERP Optima, Sage Symfonia ERP,
    • samodzielność w wykonywaniu zadań i rozwiązywaniu problemów,
    • umiejętność pracy w zespole, wysokie zdolności komunikacyjne
    • komunikatywny język angielski w mowie i piśmie.

    Obowiązki

    • kwalifikacja podatkowa kosztów i przychodów,
    • uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej,
    • sprawdzanie poprawności formalnej, rachunkowej i podatkowej – przygotowanych deklaracji i sprawozdań,
    • potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami,
    • sporządzanie raportów finansowych,
    • kontakt z klientem.

    Oferujemy

    • stabilność zatrudnienia (po okresie próbnym umowa na czas nieokreślony),
    • nowoczesne narzędzia pracy (z sukcesem wdrożyliśmy politykę „paperless”),
    • skanalizowaną formę kontaktu z klientem biura (pomimo, że jesteśmy biurem księgowym, nie ma dzwoniących telefonów na biurkach),
    • przyjazną i otwartą atmosferę pracy,
    • elastyczny czas pracy,
    • specjalistyczne szkolenia,
    • dogodna lokalizacja biura niedaleko SKM Wzgórze Św. Maksymiliana w Gdyni,
    • darmowy parking,
    • możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia.
    Aplikuj już teraz

Jeżeli chcesz rozwijać się z nami, interesuje Cię praca lub płatne praktyki w biurze rachunkowym z wykorzystaniem najnowszych rozwiązań informatycznych – prześlij swoje CV na adres chce@neofin.pl wraz z informacją, na jakie stanowisko aplikujesz.

Możesz również napisać do nas korzystając z poniższego formularza:

Formularz kontaktowy

Aplikuj lub napisz zapytanie

    Szybki kontakt

    Biuro Obsługi Klienta